نوشته شده توسط : danial

همان طور که می دانید قسمت سرچ ویندوز 10 تغییرات قابل توجهی داشته است . از مهم ترین قابلیت های اضافه شده به این بخش قابلیت کورتانا می باشد که یک جستجوی پیشرفته با قابلیت صوتی است و در آن کاربر می تواند بدون تایپ کردن و تنها با یک میکروفن به جستجو بپردازد . با توجه به این تغییرات در بخش جستجو در ویندوز 10 این پست را به این موضوع اختصاص داده ام . 

چگونه در ویندوز 10 سرچ کنیم ؟ برای فعال کردن بخش کورتانا یا جستجوی صوتی روی قسمت سرچ ویندوز در پایین صفحه کلیک کنید . بر روی آیکون سه خط در بالا سمت چپ صفحه کلیک کرده و گزینه cortana را انتخاب کنید . در پنجره باز شده همه گزینه ها را به حالت On در آورید . حال عبارت Hey Cortana را صدا کنید و بعد از واکنش دادن کورتانا دستور خود را به کورتانا اعلام کنید تا سرچ انجام شود . 

روش بعدی نیز مثل سایر نسخه های ویندوز سرچ کردن با تایپ است . برای این کار باید در پایین سمت چپ صفحه روی کادر Type here search کلیک کرده و متن مورد جستجو خود را وارد نمایید . 

برای سرچ عکس در ویندوز 10 نیز باید وارد بخش سرچ ویندوز 10 شده و در کادر باز شده عبارت photo را وارد کنید . سپس فرمت عکسی که می خواهید سرچ کنید را وراد کرده و جستجو کنید .  برای اطلاعات بیشتر در این خصوص سایت مشاوره تلفنی هیواتک را ببینید :

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/574/آموزش-جستجو-در-ویندوز-10.html

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: